tisdag 5 november 2013

Bron

Segstartad denna morgon. Låg till 01.30 inatt och kollade första säsongen av Bron. Missade helt när den gick på tv eftersom den går söndagar och jag ju jobbar varannan söndag. Det är alltså helt omöjligt för mig att följa serier på tv'n pga mitt schema.
Så när Bron kom upp på Netflix så började jag kolla säsong ett. Två dagar så hade jag sett igenom hela säsong 1. Inatt tog jag alltså dem sista avsnitten.
Morgonen idag började med säsong 2 på SvtPlay. Så kollar avsnitt 2 nu. Är väl snart ikapp. Har sett lite mer av säsong 2. Varannan söndag så blir det ca 20 min av avsnitten mellan jobb och buss hem. Så har absolut ingen aning vad som händer egentligen i denna säsongen. Händer ju alltid så mycket i ett avsnitt så när man bara ser klipp som mig så blir det inget direkt sammanhang. =P
Idag blir det jobb, 14-21!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar