måndag 4 november 2013

Frukost

Idag gjorde jag något jag inte tror jag gjort på hela tiden jag bott själv. Jag dukade fram frukost. I och för sig inte mycket mer än smör, ost och korv till mina mackor. Men hela tiden jag bort själv så har jag brett två mackor sen tagit med mig dem in framför tv'n. Idag blev det "riktig frukost". Haha. =P
Köpte dessa teerna idag. Velat testa dem ett tag och när jag såg att Coop hade 2 för 25kr på Lipton så kunde jag inte låta bli. Så blev Strawberry Cupcake till frukost. Inte alls så söt och sliskig som jag förväntade mig. Faktiskt ganska god. Får testa Blueberry Muffin ikväll. =)
Nu ska jag ut till Izabella. Jag råkade knäcka ena nageln på jobb igår så hon ska fixa den åt mig. Sen ska jag träffa Mim och planera inför lördag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar