torsdag 14 november 2013

Bakad

På väg till intervjun idag plockade jag upp ett ex av Metro och hittade mina vänner på omslaget.
Väldigt roligt! =)

Fick ett spontant sms av Linda om att ses på Emporia och för en gång skull är jag ju ledig. Så vi möttes upp vid 16.30.
Först varsin bakad potatis på Långkok.
Jag tog med skagenröra. Ingen större sensation, men helt ok och mätt blev jag. 
Sen försökte vi hitta ett par vita skor som Linda kan ha på sitt jobb, utan framgång. Helt vita skor är inte riktigt grejen under vinterhalvåret alltså.
Varsin kopp på espresso house och sen en snabb sväng på Ica och köpte mjölk för att bli av med två parkeringstimmar. Himla smart drag det där att man får två timmar gratis om man handlar något på Ica eller Willys.
Nu är jag hemma en vända. Ska komma senaste American Horror Story Coven innan jag blir hämtad av Rafet för lite kvällshäng. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar