söndag 2 februari 2014

Stegen

Äntligen fick jag köpt en steghylla till badrummet. Hade egentligen spanat in en från IKEA, men blev en billigare och nättare från Rusta istället.
Tycker det blev väldigt bra. Nästan exakt hur jag hade tänkt mig. Gillar askarna jag hittade på Lagerhaus.
Så nu fick den andra trådbacken jag hade försvinna och min tvättunna hamna på den platsen. Dessa handdukarna ska oxå bytas ut mot vita och rosa i samma ton som de på hyllan. Men glömde helt bort att köpa de små rosa och dem vita var slut i denna storleken på ikea. Dessa är gamla och ganska så slitna nu så behöver verkligen nya.

Så nöjd! Ska bara upp med mikron från golvet i köket sen är lägenheten klar! I alla fall inomhus. Balkongen ska jag ta tag i så fort värmen börjar komma. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar