torsdag 20 februari 2014

Hej hopp

Vaknade av mig själv vid 08.30, låg kvar och drog mig ca 20 min till. Så skönt att få sova utan alarm. Precis käkat frukost och ska snart bege mig hemifrån.
Tänkte ta mig till gymmet på Triangeln och träna. Det på Triangeln är mycket fräschare och finare än det här på Nydala. Båda de grejerna är viktiga för mig, så kommer ta mig upp till Triangeln så mycket som möjligt. Ska fixa min cykel i nästa vecka tänkte jag så att jag kan cykla dit. Så blir liksom cykelturen uppvärmningen. Smart tänkt va? Tänkte oxå rent ekonomiskt att jag inte behöver månadskort på bussen längre utan kan cykla till och från jobb på Mobilia och Emporia. Vardagsmotion. Vara så där äckligt duktig alltså.
Osminkad och träningskläder.

Beställt tid hos Linda för en ansiktsbehandling och färg+form av bryn i början av mars. Känner att det behövs + att jag får Linda för mig själv i 2 timmar. Haha. Min hud har gått bananas de senaste två veckorna med massa utslag, supertorr på sina ställen och bara allmänt inte ok. Kan inte komma på att jag gjort något annorlunda som ska ha utlöst det. Hoppas att det mest är pga vädret och att det reder ut sig. Tror nog att besöket hos Linda kan hjälpa lite med det. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar