onsdag 12 februari 2014

Öken

Blir ganska tomt här. Finns inte mkt att skriva. Inte bakat på länge, men imorgon ska jag baka en liten alla hjärtansdagefterrätt så den får ni se på fredag. Alla hjärtansdag för min del spenderar först på jobb 10-20, sen i Tygelsjö för middag med familjen. Ingen valentine för min del, nej. 

Imorgon är det veckans lediga dag. Börjar extra tidigt med att tvätta 7-12. Eller 7 till jag är klar i alla fall. Sen 13.30 har jag ett pass med en PT inbokat. Det ingick ett gratis pass när man blev medlem ju. Ska bli intressant att höra vad han säger osv. Sen vid 18 är det upp på vinden för att hämta ner en resväska till mamma. I övrigt blir det att ta det lugnt och baka. Ser framemot imorgon i alla fall. =)
Älskar de nya reklamerna för kexchoklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar