söndag 2 februari 2014

Söndagslyx

Igår efter jobb blev det fika med Milad, Alex & Amy. Sen hem vid 17 och kolla Morgans uppträdande som sändes live. Hennes showchoir var riktigt duktiga. (Som Glee, fast på riktigt.) Taco för en och sen mot Romberg. Hade köpt en tidig födelsedagspresent i form av spelet "Tjejkväll". Blev en trevligt kväll med henne och Lina. Var hemma vid 02.30 ungefär. 
Söndagsoutfit.

Vaknade egentligen redan 09.30 imorse, men låg kvar och drog mig enda till 11-tiden. Tog det lugnt innan jag rörde mig mot Tygelsjö, var ute strax innan 13. Fikade med mamma och lillebror. 
Sen åkte jag och mamma till Rusta, Biltema & Ikea. Köpta hyllan, några galgar och handdukar. Måste tillbaka till Biltema vid ett senare tillfälle för att köpa fler galgar. Såna tunna, sammetsklädda. Tar mindre plats och kläderna glider inte av. Börjar bli trångt i garderoben och vill inte slänga ngt... 
Mammas nya fantastiska pastatallrikar och svenskt tenn-underlägg.

Lämnade grejerna i lgh och åkte sen med ut till Tygelsjö. God mat och lyxigt nog en matlåda hem oxå! Bara en lugn söndag, precis som det ska vara. =)
En viss hund trivdes väldigt bra i soffan mellan mig och mamma...
Vackert söndagsnöje - jag, mamma och Oliver. Enkelt, men så roligt.

Hoppas att du oxå haft en riktigt fin söndag. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar