tisdag 4 februari 2014

Drömmar om sol

I inflyttningspresent från mamma & pappa blev jag lovad en Baden Baden stol, vilket jag är väldigt glad för. En vit eller svart hade nog varit bäst. Annars tänkte jag bara typ en pall eller så som komplement. Balkongen är ganska liten och egentligen dåligt planerad med balkongdörren mitt i...
Så fort värmen kommer och jag kan använda balkongen så kommer jag vilja fixa till där. Tjejen som bodde här innan mig hade lagt trallgolv på balkongen, vilket hon tog med när hon flyttade.
Typ dessa från IKEA. Är väldigt sugen på att ha det jag med. Istället för den fula tråkiga betongen. Sen har jag ju ett fint brickbord jag fick av farmor och farfar och även en fin lykta som jag fick i 21årspresent från ett gäng kompisar. Sen vill jag ha någon stor växt tror jag. Vet inte varför jag plötsligt fått för mig att jag ska ha blommor...
Men längtar till våren så att jag kan få göra i ordning där. I somras var där riktigt varmt på min balkong och det gick att sitta ute på den ganska långt in på hösten. Har morgonsol så blir ju perfekt att kunna börja morgonen med lite frukost i solen där. För är det något jag älskar så är det att sitta och äta ute i sol. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar