fredag 21 februari 2014

Sen fredag

Varit ledig hela dagen och har mest (90% av dagen) legat på soffan framför One Tree Hill som jag börjat se från början. 
Men vid 20 tiden tyckte jag själv att det var lite väl mkt tid på soffan idag. Så peppade igång mig själv och vid 21.15 var jag på plats på gymmet. Körde återigen passet PT'n lärt mig. Sen körde jag igång ett avsnitt Supersize vs Superskinny på telefonen och ställde mig på löpbandet. Gick i hyfsat bra takt (10min/km) i ett helt avsnitt. Vilket visade sig vara 45 min. Hoppsan... 
Alla pratar ju om att man ska käka ngt direkt efter träningen för att bygga upp musklerna. Annars kan det tydligen ta upp till 4 dagar att återhämta sig efter ett pass. Så jag hittade ngra proteinbars på Coop sist och testade den första idag. Från naturdiet och egentligen en måltidsersättning. Faktiskt god, vilket förvånade mig. Och Gud vad mätt jag blev på den! Fick tvinga i mig sista biten. Redan halvvägs igenom den började jah känna mig mätt. Så hade definitivt funkat som måltidsersättning, man blir ju riktigt mätt på den. Köpte två olika från Gainomax oxå och ytterligare en från Naturdiet, så ska testa alla dem. Gymmet har ett gäng olika oxå. Roligt att testa ngt nytt ju. =)
Nu är klockan strax efter 23 om jag rör mig hemåt. En dusch och sen stupa i säng.
Hoppas ni har en grym fredag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar