tisdag 25 februari 2014

Ajaj

Usch. Ont i kroppen idag. Många heldagar på rad nu. Tamara är sjuk så det blir att täcka upp där. Plus då att jag spenderat dessa två senaste dagarna på Mobilia med att flytta om massa grejer. Inga tunga lyft, men mycket upp och ner så det känns verkligen i ryggen idag.
Inte tränat hittills denna veckan heller. Skulle tränat efter jobb igår, men fick ju jobba till 20 istället för 15. Blev först storhandling och när jag kom hem var jag helt slut både i huvudet och kroppen. 
Sov riktigt dåligt inatt, vaknade vid 03.30 och låg vaken till 5 innan jag somnade om. Kan ju säga att jag inte var så pigg imorse. Men kom ändå iväg till jobb där jag är nu. 
Väntar svar från Tamara om morgondagen, huruvida hon känner sig frisk nog för att jobba eller inte. Är svaret inte så blir det heldag Mobilia igen imorgon, annars 15-20 på Emporia. Men torsdag är min lediga dag och då måste jag vara ledig, så då får chefen i så fall försöka ringa in någon annan. Vi får se vad hon svarar. 
Idag kommer i alla fall mamma hem från Kina, så ska ut till Tygelsjö och sova där inatt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar