fredag 28 februari 2014

Flitigt

Blev sen start i onsdags, 15-20 på Emporia. Innan dess tog jag mig till gymmet. Duktig tjej. 
Sen hann jag inte till jobb i tid eftersom bussen var 12 min sen, vilket är helt fantastiskt eftersom den ska gå var 10:e minut. Det gjorde ju att jag missade mitt byte till nästa buss. Så när nästa buss där väl kom, naturligtvis oxå försenad så var klockan redan ganska mkt. Skulle alltså varit framme 14.50, kom fram 15.15. Helt underbart...
Igår var jag ledig hela dagen. Så skönt. Låg och drog mig i sängen länge. Sen stack jag till Mobilia och handlade lite nya träningskläder.
Allt från Gina Tricot. 

Sen rörde jag mig mot Kirseberg och hem till min farbror. Helt galet att vi bor i samma stad, men jag behöver ta 3 olika bussar och resan tar 40min. Men är iaf tacksam för att det går att ta sig till de från mig. Hade inne på H&M hittar ett par rosa leopardmönstrade solbrillor som jag bara var tvungen att köpa till Beckis. En guddotter är till för att skämmas bort. ;P
Sen var det hem om för att ladda mobilen lite fort och byta om innan gymmet. Lyckades pricka in spännistimmen på gymmet. Helt löjligt. Killar som körde några armövningar och sen drog upp tröjan för att stå och kolla in sina magar i spegeln - undrar om de själv inser hur fantastiskt dumma de ser ut när de gör så? Jag tog kettlebells med in på tjejgymmet för att fly överflödet av testosteron. Tjejgymmet å andra sidan var i princip tomt, jag och två andra tjejer bara.

Kom på att tryck på träningslinnen borde vara spegelvända på tröjan så att de blir rätt när man står i spegeln. Denna är tyvärr inte så, jag själv som spegelvänt bilden bara.

Idag blir det jobb 10-20 på Emporia. Chefen är hemma med kräksjuka barn, får se om han blir sjuk oxå. Isf blir det Emporia för mig igen imorgon, annars Mobilia.
Ha en fin fredag mina vänner! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar