måndag 3 februari 2014

Smink, älskade smink

Ni såg ju min sminkväska på bilden av badrummet igår. Yes, sminkväska och inte necessär. Problemet är lite nu att den väskan börjar bli för liten.
Necessären där bredvid är smockfull och det är bara läppgrejer i den, typ läppstift, läppglans, läppennor. Min guddotters absoluta favorit när hon är här. Sen har vi sminkväskan som är proppfull av ögonskuggor, 7(!) olika foundations och massor av annat. Och jag använder allt! Beroende på tillfälle, hur solbränd jag är osv osv. Jag hade alltså gärna behövt något större även om jag älskar denna väskan.
Så surfade runt lite igår kväll och dessa var några av dem jag fastnade för.

Någon gång när jag har ett riktigt sovrum så vill jag ha ett sminkbord. En stor spegel och plats för allt smink jag vill ha.
Tänk detta Malm toalettbord med en stor spegel ovanför och någon fin stol. Yes, då hade jag varit sjukt nöjd. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar