tisdag 18 februari 2014

Skryt

Ibland får man skryta lite. Speciellt om man är stolt över sig själv. Så nu kommer jag skryta lite. Klockan är 07.21 och jag har precis kommit hem från att ha varit på gymmet i en timme!
Var faktiskt en del folk där, men helt ok. Tog mig ut i "stora gymmet" istället för bara tjejgymmet idag. Upptäckte dock att gymmet här på Nydala har inga kettlebells, vilket är vad jag lärde mig två av övningarna med. Men jag löste det med hantlar istället. Kände inte riktigt att jag är redo för en skivstång på axlarna.
Körde programmet som PT'n gjorde åt mig.
Så idag blev det
Knäböj med 8kg - 3*8
Marklyft med 12,5kg - 3*8
Armhävningar - 3*8
Latsdrag med 20kg - 3*8
Hantellyft åt sidan och över huvud med 1,25kg - 3*12
Planka - 1 min
Fortfarande lite yrvaken, men nöjd med att ha tränat.
Nu ska jag stretcha lite och sen hoppa in i duschen.
Blir jobb 10-20 för mig idag. Har ni vägarna förbi Mobilia så droppa in och hälsa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar