torsdag 6 februari 2014

Gårdagen

Det gick bra på Jensens igår. Jag gjorde skamlös reklam för nästa informationsmöte för Au Pair så förhoppningsvis dyker det upp lite tjejer från Jensens då. Hade varit roligt iaf. Och ska bli spännande att få hålla mötet på Scandic S:t Jörgen istället. =)
När jag kom hem var jag helt slut i huvudet så vilade på soffan en stund och såg några avsnitt av min nya drog "Supersize vs Superskinny".
Sen var jag faktiskt nere och invigde mitt gymkort! Blev inget direkt pass utan mer kolla igen och lära känna stället. Har ju inte gymmat på nästan 4 år! 
Det ingick ett fritt pass med en PT så ska försöka boka in det för lite tips osv. Vet typ ingenting om att gå på gym. Haha. Så fort jag får schema för nästa vecka så ska jag försöka boka in det. =)
Idag blir det jobb 10-20, sen åker jag ut till Tygelsjö. Ska köra föräldrarna till flyget tidigt, tidigt(!) imorgon bitti. 
Ha en fortsatt fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar