måndag 27 januari 2014

Vårkänslor

Utanför snöar det. Och det ligger snö på marken. Så här sista veckan i januari liksom...

Då sitter jag inne med vårkänslor! Haha. Helt galet. Alla blommor som jag hade är numer döda, de dog lagom till jul. Så hade jag några fina blommor då istället, men nu är här helt tomt på blommor i lägenheten. Är sugen på tulpaner och några andra fina krukväxter. På onsdag är jag helt ledig, ska bara till optikern vid 14 så tänkte åka och se om jag kan hitta några blommor då. Ska även in på Rusta och spana in en hylla som jag ska köpa. Men får nog ta det en dag då jag får låna bil av föräldrarna. Konka en stor hylla på bussen känns mindre lockande. Även ute efter lite nya handdukar och det tror jag att jag tar på IKEA.
Får se om den är fin IRL oxå
Sugen på nya prydnadskuddar till sängen
Tulpaner är bara så fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar