torsdag 16 januari 2014

Återbesök

Sov ute i Tygelsjö inatt. Fixade först lillebrors telefon när jag kom ut vid 16 igår. Sen fixade jag middag.
Grilled cheese med tomatsoppa. En vanlig lunch i Au Pair livet. =P Fast oftast hade vi bara salsa till mackorna.
Sen slängde jag mig i soffan och började kolla en ny serie, Cake Boss. Så jäkla häftiga grejer! Inspiration för min 25års tårta har jag gott om nu!
Fixade mammas telefon när hon kom hem oxå. Så nu har vi alla varsin ny 5s.
Mamma och lillebror tog den guldiga, jag höll mig till silver.
Låg och kollade Cake Boss till 01 inatt och vaknade inte förrän vid 10 idag. Till snö...
Ska kolla de sista två avsnitten på säsong 1 av Cake Boss innan jag lämnar sängen och käkar frukost. 
Måste in till Telenor igen idag. Var där inne igen igår för att aktivera simkortet, lämnade uppgifterna så att han skulle göra det åt mig utan att jag behövde stå där och vänta, men kortet har fortfarande inte aktiverats. Så ska dit och höra vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar