onsdag 15 januari 2014

Tupplur

Var färdig så tidigt imorse att jag lade mig på soffan och tog en halvtimmes nap innan det var dags att röra sig mot jobb. Skönt att slippa stressa på morgonen, även om jag helst inte går upp så tidigt om morgnarna.
Idag blir det som sagt till 15 och som Tamara sa en dag så känns 5 timmarsdagarna mycket längre än 10timmarsdagarna. Jag tror det är för att man börjar räkna ner direkt när man börjar jobba. Annars börjar man inte kolla på klockan förrän närmare 18 tiden. Men jag slutar hellre tidigt än sent. Så föredrar 10-15 över 15-20. Fast egentligen gillar jag nog 10-20 bäst. =P
Chefen har lagt in massa nytt i jobblistan, så är roligt att höra den nya musiken just nu. Alltid roligt när man märker att där är något nytt i mixen. Vad vi lyssnar på kan ni hitta här: http://open.spotify.com/user/1150811261/playlist/62D4O4UipsNbEHALsIrJej
Favoriten just nu är Eat, Sleep, Rave, Repeat - Calvin Harris remix med Fatboy Slim.
Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar