tisdag 21 januari 2014

Rosa

Hej mina vänner.
Igår fastnade jag lite på Lagerhaus.
Köpte dessa så grymt söta askar. Den lilla har jag tops i och den stora tamponger. Tänkte att de kunde passa på den vita steghyllan jag tänkte köpa nästa vecka. Tror jag ska köpa i alla fall en till för att ha mina nagellack i. Möjligtvis en till hårklämmor och hårsnoddar. Blir nog isf samma två en gång till. Tyckte bara dem var så söta. =P
Kom även hem med två tvålpumpar, nytt ljus och en tandborsthållare. Den vänstra fyllde jag med tvål och den högra handkräm. Tyckte dessa tvålpumparna var så fina och så tar de mindre plats på mitt lilla handfat än dem andra gjorde. Ljuset är rosor och doftar väldigt gott.
Sprang även in på Siba och köpte en ny elvisp. Endast 99kr så kanske inte fantastiskt bra, men vem vet. Men bra tills jag känner att jag vill lägga pengar på en ordentlig elvisp. (Tänker att skaffar jag en kitchen aid så fungerar den ganska bra som elvisp. ;P )

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i dagen här lite. Ledig hela dagen så varit väldigt lugnt hittills och kommer fortsätta vara det. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar