söndag 5 januari 2014

Framtidsplaner

Några planerade inköp, några dröminköp. 

Friheten, bäddsoffa från IKEA. Istället för min lilla Klippansoffa.
Steghylla till badrummet, från IKEA. Detta är helt klart nästa inköp för mig.
I köket tänkte jag. Mot fönstret. Lite fint Ib Laursen porslin tror jag hade gjort sig väldigt fint i detta skåp från IKEA
Vill ha nya tallrikar, istället för de svarta jag har. Dessa från IKEA har jag gillat länge.
Vill självklart ha matchande skålar, från IKEA.
Sötaste kakfatet från Ib Laursen
Skålar från Ib Laursen
Små "muffinsskålar" från Ib Laursen
Finaste brödboxen, i porslin, från Ib Laursen.
Formar, Ib Laursen
Finaste tårtfatet från Ib Laursen.
Kuddar till soffan/sängen, från Chilli.
Nytt bäddset, från Ellos. Ska beställas snart.
Vill även ha en ny sängkappa och tror grått passar bäst.
Himlans fint överkast oxå från Ellos.

Största drömmen, en Kitchen Aid. Antingen i ljusrosa eller vitt. Jag SKA ha en Kitchen Aid någon gång. 
Ja, ni ser temat va? Haha. Några grejer vet jag att jag kommer köpa snart, vissa får vänta. Vad tycker du om grejerna? Hittade du någon favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar