lördag 18 januari 2014

Tomt

Blev tomt här igår. Fanns inte mycket att skriva. Jobbade 10-20 på Emporia. Fick in nya t-shirts, hoodies och kylskåpsmagneter. Massa små barntröjor, så jäkla söta!

Sen slängde jag mig på soffan och kollade Golden Globes innan jag stupade i säng. Det jobbiga med de här galorna är ju att de ofta får pris för filmer som inte kommit ut än. Så man har ingen aning om det är rätt person som vinner. >_<

Idag blir det jobb på Mobilia 10-15, köpa nya strumpbyxor sen ut till Tygelsjö. Ikväll ska vi till Skurup för att fira Niklas och Jesper. Så ska börja göra mig i ordning, måste ju fixa håret redan nu på morgonen. 

Hörs kanske senare. =)

(Helt seriöst varför är "kr" bredvid ")"?! Jag råkar hela tiden skriva "=kr" istället för "=)".)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar