torsdag 31 januari 2013

Inga semlor här inte

Visst, det är semletider, men det är faktiskt väldigt tjatigt när varenda mat/bakbloggare ska lägga upp ett eget recept och naturligtvis är deras det bästa receptet. (Fastän att de flesta recepten ser likadana ut.)
Själv äter jag inte semlor. Vispgrädde är verkligen inte min grej, såvida det inte ingår i någon sorts fluff, mousse eller liknande. Men vispgrädde bara så där, nej...

Imorrn vankas det födelsedagsfirande för Hannah som äntligen blev 20år igår!
Ska baka lite till firandet, vad är hemligt än så länge. Det blir dock en lugn och tidig kväll för mig, ska ta tåg mot Göteborg 6 lördagsmorgon för en hel dag med STS Au Pair som jag ju oxå jobbar med, förutom godisbutiken då. Och på söndag ska jag nog hålla mig uppe och se Super Bowl nere med Studentkåren!

Mamma gjorde broccolisoppa till middag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar