onsdag 2 januari 2013

Julledigt & trerätters

Hej kära vänner!
Hoppas att ni alla har haft en riktigt mysig och fin jul och nyår. Jag tog lite ledigt från bloggen, dock ej från jobb. Lite plugg har jag även lyckats klämma in. Bland annat en trerätters på Victors.
I torsdags, den 27:e, så fick jag ett presentkort på trerätters på Victors på Lilla torg av farbror och fru. Det gällde för två så jag tog med en vän och så åkte vi dit på kvällen.
Det vankades Toast Skagen till förrätt. Huvudrätten bestod av ryggytterfilé med pommes och bearnaise.  Och sist men inte minst chokladkaka till efterrätt. Det ingick även varsitt glas mousserande vin, men då min vän körde fick jag båda och han tog bara vatten.
Kändes småknasigt att gå därifrån utan att betala för maten. Men gott var det och en rolig grej att få.
Blev en mysig torsdagskväll med en av mina bästa vänner. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar