onsdag 25 september 2013

Onsdag

God morgon mina vänner. 
Även denna onsdag har chefen bett mig öppna istället för att börja 17. Fullt upp med att förbereda öppningen av nya butiken imorgon. Gör inte mig så mycket, syns ju på lönen sen.
Först ska jag dock slänga alla sängkläder i tvätten. I helgen ska ju det som vanligtvis är min säng lånas ut till Adriana medan jag själv ockuperar lillebrors eller föräldrarnas säng. Så känns trevligare med rena lakan än lakan fulla med Svea-hår. Så ska dra av allt, slänga i tvätten och dammsuga. 
Hon kommer förresten imorgon, Adriana. Landar 15.45 på Kastrup så ska över med tåget och möta henne där då. Jag har inte sett henne sen 2009, helt galet!
Bild från Adris good bye party.
Yink, Jessica, Adriana, jag och namnet på den sista tjejen har jag helt glömt bort. >_<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar