onsdag 25 september 2013

Jobbigt

Dags för jobb, 14-21. Den tar jag helg för denna veckan. Väldigt kort arbetsvecka för min del, bara tisdag och onsdag. 
Tig ledig imorgon för att Adriana ska komma ju. Känns ju så där att bjuda en kompis till Sverige och sen inte kunna möta henne första kvällen. Så Sanna är en hjälte och tar imorgon för mig. Sköna med att vårt "arbetslag" är två personer stort och att vi båda är villiga att hjälpa varandra med diverse datum vi behöver vara lediga.
Drog upp Svea ut soffan och slängde ut henne i trädgården medan jag gjorde mig klar för jobb. Tittar ut genom fönstret och ser henne så här.
Från att ha sovit i solsken på soffan, till att sova i solen på trädäcket. Lathund. Haha. =P
Själv ser jag ut så här idag. Min race Marine topp i en annan färg. De är så himla sköna, blir nog någon färg till i höst. =P
Nej nu ska tobak packas upp och tidsram-tidningarna bytas ut.
Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar