söndag 8 september 2013

Min typ av bakfylla

Vet att idag vaknar många med ett blytungt huvud och illamående. Helt ärligt så tror jag bara att jag upplevt en sån bakfylla en gång. Personligen brukar jag bli täppt i näsan och konstant hungrig när jag är bakfull, med lite magknip som krydda de första timmarna på morgonen. Och jag vaknar alltid efter väldigt få timmar sömn och är jättepigg efter en kväll med alkohol. Men aldrig huvudvärk eller illamående. Något jag tackar gudarna för så länge det varar.
Har fixat nitar och en stor dödskalle till min generalströja nu!

Denna tjej vann maskeraden igår, den sminkningen är grym! Det var skitsvårt att välja vinnare för man såg inte alla människor (vi hade fullt igår) och många som var riktigt grymma såg jag inte förrän efter vi hade presenterat vinnaren. 
Men jag tror alla hade en grymt bra kväll i alla fall. Själv älskade jag att vi hade ett helt gäng simmar som gick runt, simmar som i från Sims 3 alltså. =P
Nej, men frukost kanske?
Blir jobb 14-21 idag och för insparken blir det spel och filmkväll, en klassisk bakissöndag alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar