onsdag 25 september 2013

Långt men kort

Varit en dag med mycket att göra på jobb. Inte stått still en sekund känns det som. Först massa tidningar att returnera och nya att sätta ut. Sen en, för vår lilla butik, väldigt stor leverans. Hann nästan klart med leveransen. Men hann inte med kvällsposten. >_<
Nu är jag dock hemma. Blev först rädd att min cykel var borta när jag hoppade av bussen. Cykelstället var ju borta. Men denna gången hade de bara flyttat bort våra cyklar en liten bit. Istället som på triangeln få alla cyklar hämtade av P-Malmö så att man inte kan få tillbaka sin cykel. Så är tacksam för att arbetarna här vid mobilia var snällare med cyklarna. Vet bara inte var jag ska ställa min cykel just nu. Inget cykelställ vid busshållplatserna mobilia öster. Och vill inte ställa cykeln helt öppet eller behöva ställa den inne vid Mobilias cykelställ. Hoppas de löser det snart.
Behöver för övrigt ha handskar när jag cyklar hem på kvällarna nu. Så måste leta fram den och lägga ner dem i väskan.
Men nu ska jag hoppa i säng med en lite film innan jag ska sova. Imorgon kommer äntligen Adriana. Ska bli så sjukt skoj! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar