fredag 20 september 2013

Badrum

Det enda egentligen dumma med mitt badrum är det faktum att där inte är något ordentligt ställe att hänga stora handdukar. Har krokar till små handdukar, men nu menar jag stora handdukar som man har när man duschat. Har kollat runt lite på olika hyllor som jag kan ha de liggande på i alla fall, sen får jag helt enkelt hänga de använda över duschkanten.
Fastnade för denna hylla från IKEA
Ynka 99 kr! Lite handdukar snyggt vikta, någon växt som hänger ner från översta hyllan och någon fin korg.
Vad tycker du?

3 kommentarer:

  1. Kommer nog bli jättesnyggt! Hade velat ha nått liknande också, men rönnens badrum är lite för små ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt badrum nu är faktiskt mindre än det på rönnen. Jag hade mycket större badrum än de flesta på rönnen. Men detta är avlångt så det är mycket lättare att "möblera". Rönnens är svåra för de är helt kvadratiska.

      Radera
    2. Okej. Och rönnens är svåra att möblera för det sitter saker på väggarna överallt :)

      Radera