måndag 12 augusti 2013

Världens bästa pappa

Pappa, världens bästa, kom och hämtade mig + tillbehör på Rönnen och körde bort till nya lägenheten.
Hjälpte mig med att borra hål för knopparna på lådorna i köket.
Så nu kan jag öppna lådorna utan problem. =P
Och skruvade fast sitsarna på mina stolar, så nu vågar man sitta på dem oxå. Haha.
Och sist men inte minst (nästan lika bred som bilen faktiskt) så hjälpte han mig att ta hit tv'n.
Tv'n tillhör egentligen en kompis, men då han är med på resande fot än hemma så har jag haft tv'n ett tag nu. Trodde han skulle ha tillbaka den nu när han var hemma igen. Men visade sig bara vara en kort visit för nu ska han vidare till Australien. Så då behåller jag tv'n lite till.
Skillnad mot min andra? Lite grann.
Så här liten är ju min egen tv. Haha. Tar lite olika mycket plats ja. ^^
Den lilla tv'n fick åka hem till Tygelsjö med pappa så får de låna den av mig så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar