söndag 18 augusti 2013

Kedjor, nitar och rock?

Kunde inte riktigt lämna lägenheten innan den var städad. Så nu är allt undanplockat. Diskmaskinen tömd och fylld igen. Även igång igen. Nackdelen med en lite diskmaskin är ju att den fylls upp ganska fort om man har haft folk över. Är det bara jag så tar det typ en vecka.

Fick så klart inte bara en toaborste av Mattias igår. Fick även dessa två fina ljusstakar med ljus.
Bästa är att jag hade dem i min Ikea-inköpslista eftersom jag ville ha dem. Ibland visar det sig när man känt varandra länge. Är väl en 13 år nu. =P
Anders som oxå var här igår har jag ju känt sen sexårs och han prickade ju helt rätt med en replika av Harry Potters trollstav min förra födelsedag. Haha. =)

Sen fick jag detta vinställ med flaska av Amy, Alex, CK och Romberg. Så fräckt! Ska se om jag kan hitta en riktigt grym flaska som får sitta i sen. Tänkte att kanske Kiss-vinflaska skulle passa fint till. 

Så fick möblera om lite i min hylla.

Nej, nu ska jag ner på Konsum. Måste ha O'Boy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar