onsdag 21 augusti 2013

Hemkomst

Hej mina vänner.
Kom nästan nyss hem.
Dagens outfit tillsammans med mina kängor.

Åkte först ner och fixade i puben idag. Jag och Elina gick igenom garderoben och fixade. Kompletterade saknade nr, hängde galgar rätt och lite till. Höll på i flera timmar, men ändå inte helt klara. >_<
Sen gick jag upp och möte familjen på centralen. Gick upp och käkade på festivalen. Alla i familjen tog olika mat, själv körde jag på langos.
Festivalmåste
Sen möte Ingela och Niklas upp oss. Satte oss i tältet på Gustav, men när musiken kom igång där så blev det alldeles för mycket ljud för att sitta och prata så vi gick vidare.
Blev churros. Ett absolut måste på Malmöfestivalen!

Hängde lite på Victors på Lilla torg innan vi gick igen. Gick hela vägen upp till Triangeln där vi alla åkte hem från.
Så nu är jag hemma för kvällen. Ganska trött. Blir antingen att spela lite Sims eller se en film innan jag däckar för kvällen. Får inte glömma sätta väckarklockan, har ju möte imorgon!

Pappa och Niklas spelade lite hockey på festivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar