tisdag 20 augusti 2013

Coincidence?

Killarna kom hem från skolan strax innan jag skulle in på jobb. Så snodde snabbt åt mig deras schema, ville ju kolla lite. Visar sig att de ska ha en Richard i engelska. Och från deras beskrivning verkar det vara min handledare från när jag hade praktik på Nya Stenkulaskolan. Väldigt roligt i så fall. Han är en bra lärare. =)
Precis kommit in på jobb, 14-21 idag. Sen vill jag gärna se Johnossi inne på festivalen vid 21.30. Får se om jag hittar någon annan som är sugen på att gå.
Många Malmöbor klankar ner på festivalen. Men jag älskar den! Festivalen får hela staden att vakna till liv. Massor av gratis och bra musik hela veckan och massor av god mat. Då är det helt ok att bussarna krånglar lite och att visa gator är avstängda i en vecka.
Måste säga ett stort gratis till min fina Linda som tog examen häromdagen. Ha det riktigt fint i Barcelona nu! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar