tisdag 13 augusti 2013

Information

Fick mail från Denise på STS Au Pair idag och en förfrågan om att vara med på informationsmöten i höst. Och fantastiskt nog var alla tre tillfällen på helgen då jag inte jobbar, så då kunde jag ju inte säga nej.
Att åka som Au Pair är utan tvekan en av de bästa grejerna jag någonsin gjort. Jag kom till en helt fantastisk familj i Minnesota och kände mig som en familjemedlem och inte bara nanny.
Ungarna jag tog hand om var tre fantastiska barn på 3, 4 och 5 år. De kommer alla alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Jag har än så länge bara varit tillbaka och hälsat på en gång, då över jul och nyår 2011/12. Men planerar att hälsa på igen snart. 
Om jag kan få bara en tjej eller kille att få ett liknande år så blir jag glad. Att vara Au Pair är fantastiskt. Man får en extrafamilj och vänner från hela världen.
Min egen familj kom och firade jul när jag bodde där. Min amerikanska familj välkomnade de hem till oss och vägrade låta de på hotell.

Oj vad jag saknar "mina" små <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar