tisdag 3 april 2012

Kärlek!

Jag är kär! In love! Så kär som man nu kan bli i en blogg.
Hittade Joy The Baker via bloglovin' och jag föll pladask. Gud vilken underbar blogg. Hon skriver på ett helt underbart sätt och allt hon lägger upp vill jag prova att göra.
På torsdag ska jag i alla fall ge mig på Cinnamon Sugar Pull-Apart Bread. Ser det inte dödligt gott ut?! Jag höll på att smälta lite när jag såg det här på jobb. 
Efter Magdas småtjatande om rödbetor så tänkte jag göra Chocolate Beet Cake with Beet Creme Cheese Frosting till hennes (och nästan min egen) födelsedag. Jag älskar för övrigt hur hon har skrivit i blogg inlägget om den kakan. Ett brev till en blivande svärmor liksom. 
Jag älskar hennes blogg. Och jag tror nog du oxå gör det. Så kika in vetja, du lär inte bli besviken.
Och på tal om födelsedagar. Så önskar jag mig helt klart hennes kokbok. Känner jag mig själv, så hinner jag nog dock köpa den själv innan dess. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar