torsdag 3 april 2014

Jag heter Sarah

I brist på annat så hittade jag denna inne hos Johanna och tänker att jag lånar den. Fyller aldrig i sådana här annars.

Längtar fruktansvärt mycket efter sommaren och bara ben


Jag heter Sarah Johanna Adolfsson
Jag är för tillfället smått uttråkad och sugen på choklad
Jag är bra på att baka (skryt, skryt)
Jag tycker inte om surströmming. Örk!

Jag är dålig på att säga nej
Jag läser gärna och mycket, men mest bloggar just nu
Jag gillar när hela familjen hittar på saker tillsammans
Jag sjunger väldigt dåligt.

Jag älskar sommar, bara ben och vin i solen
Jag är inte speciellt bra på att komma på vad jag ska laga till middag
Jag föredrar en filmkväll med god mat framför en festkväll
Jag tycker om pasta, jag älskar pasta

Jag är beroende av min iPhone sorgligt nog
Jag har på mig jeans och en Supergirl-tröja
Jag dricker helst vatten, men vin är aldrig fel
Jag lyssnar på jobbets Spotify-lista, annars helst Movits!

Jag blir arg på folk som inte kan bete sig
Jag är rädd för att något ska hända min familj
Jag önskar att jag kunde varit ekonomiskt oberoende
Jag är pinsamt dålig på armhävningar
Jag är uppväxt i världens bästa familj

Lillebror & jag

Pappa & Mamma

Jag & lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar