måndag 29 juli 2013

Min utsikt

I
Slängde mig på sängen 2 minuter. Dragit byrån på plats och ska börja ösa ner kläder i den nu. Ni ser väl själva högen framför mitt knä? Och det är bara toppar! Klänningar och nederdelar är redan undan i den stora garderoben i hallen.

Ser framemot fredag, för då ska jag och mamma till Ikea och köpa lite saker som fattas. Ska komma ihåg och ta min fina Kartell Fly med mig hem oxå. Lillebror har haft den till låna eftersom jag inte fick byta taklampa i studentlägenheten jag bodde i innan. Är så glad över att få tillbaka den igen. Gillar verkligen den lampan.
Fick den som inflyttningspresent när jag flyttade hemifrån första gången av mina gudföräldrar.
Nej, nu ska jag packa upp kläderna. Ska försöka slänga på lite färg på stolarna i köket oxå innan jag däckar!
Gonatt på er. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar