onsdag 31 juli 2013

31/7-13

Redan sista juli. Är det inte galet vad fort det gått?
Igår målade jag sista lagret färg på de sista två stolarna innan jag slängde mig i sängen. Nu ska vi bara klä om sitsarna så är de färdiga. Så här det det ut så länge.
Bilden i ramen har hamnat lite snett, fattar inte hur eller varför då den alltid stått upp så här. Och får inte loss baksidan att fixa det. Den är fastspikad, men måste lösa det på något sätt, så kan den ju inte se ut.
Ska köpa en större bord nästa månad så att man kan sitta fyra runt det utan problem, men detta funkar en månad framåt.
Idag är det jobb 14-22 som gäller, sen hoppas jag att jag orkar packa upp det sista som inte ska ut i förrådet.
Förrådet kommer jag btw inte åt. Försöker få tag i husvärden, men han är på semester och personen han säger att man ska kontakta istället är oxå på semester. Strongt...
Och de hänvisar båda till varandra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar