söndag 21 april 2013

Födelsedagskakor

Fredagen den 12:e pimplade jag lite vin och fixade födelsedagskakor till Alexander innan jag krashade grannens fest.
Ser ni mitt nya fina IB Laursen litermått? Påskpresent! =)
 Eftersom varken Alexanders pappa eller bror äter ost så gjorde jag en chokladkaka, extra choklad. För choklad kan man aldrig få för mycket av! Annars är det en helt vanlig choklad/kladdkaka. Serverades med vispgrädde.

 Och eftersom som födelsedagsbarnet själv önskade sig samma kaka som förra året så blev det Leila Lindholms New York Blueberry Cheesecake oxå. En av de få cheesecakes som jag faktiskt tycker väldigt mycket om. Receptet på den ligger redan här på bloggen så det skriver jag inte igen. Men ni ser mitt försök till ett tjusigt "A" va? =P

Redo att förtäras!

Så tackar vi Sajlands för en riktigt trevlig kväll. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar